Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Podziękowanie dla Zarządu i Pracowników Stora Enso Poland

Pragniemy wyrazić głęboką wdzięczność za życzliwy gest i wsparcie. Dziękujemy za wyraz dobroci i chęci niesienia pomocy.
Dzięki Państwa wsparciu możliwe było ufundowanie paczek świątecznych dla dzieci i młodzieży przebywających w rodzinach zastępczych funkcjonujących na terenie miasta Ostrołęki.

Życzymy wielu sukcesów w życiu zawodowym i prywatnym.

O czym warto pamiętać, żeby spokojnie odpoczywać?

Poszukujemy kandydatów na rodziców zastępczych

Jeśli:

» jesteś w stanie dać dziecku bezpieczny dom
» jesteś gotowy do niesienia pomocy
» los dziecka nie jest Ci obojętny

Zostań rodzicem zastępczym!

30 ostrołęckich seniorów korzysta z usług teleopiekuńczych

Od maja 30 ostrołęckich seniorów objętych wsparciem Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce korzysta z usług teleopiekuńczych w ramach „Pilotażowego programu wdrażania usług opiekuńczych w formie teleopieki w mieście Ostrołęka” – zadanie dofinansowane ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego.

Logo Mazowsza

Program usług teleopiekuńczych to nowoczesny system rozwiązania w zakresie poprawy opieki nad osobami starszymi w środowisku ich zamieszkania. Założeniem systemu usług teleopiekuńczych jest przede wszystkim czuwanie nad bezpieczeństwem osób starszych.

Projekt skierowany jest w szczególności do seniorów wymagających wsparcia, których stan zdrowia może powodować zagrożenie życia, zdrowia lub bezpieczeństwa. Seniorzy w ramach Programu otrzymali opaskę monitorującą wyposażoną w przycisk SOS, tzw. przycisk życia. Urządzenie służy do natychmiastowego poinformowania teleopiekuna przez przycisk SOS w celu wezwania pomocy, w przypadku zagrożenia życia, zdrowia lub bezpieczeństwa. Urządzenie łączy się z pracownikami centrum teleopieki, którzy udzielają adekwatnej do sytuacji oraz możliwości pomocy, w tym m. in. informują osoby wskazane do kontaktu o potrzebie udzielenia pomocy, wzywają pogotowie ratunkowe lub inne służby ratunkowe, jeśli sytuacja tego wymaga.

Program ma charakter pilotażowy. Jeśli oferowany system sprawdzi się to w przyszłości niewykluczone będzie jego kontynuowanie w rozszerzonej formie.

Banery/Logo